مطالب آموزشی تبلیغات کلیکی گوگل AdWords

ایجاد و انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای کمپین

ایجاد و انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای کمپین


کلمات کلیدی بخش جدا نشدنی از تبلیغات کلیکی گوگل به حساب می آیند. بنابراین ساخت و انتخاب بهترین کلمات کلیدی می تواند به میزان چشم گیری در موفقیت کمپین های تبلیغاتی موثر باشد. از نکات زیر استفاده کنید تا مناسب ترین ترکیب های کلمات کلیدی را انتخاب و ایجاد کنید.
  • لیستی بین 5 تا 20 کلمه کلیدی را انتخاب نمایید. نه کمتر و نه بیشتر.
  • از انتخاب کلمات کلیدی تک کلمه ای خودداری کنید. ترکیب هایی را پیدا کنید که کاربران به آنها فکر می کنند.
  • لیستی از کلمات کلیدی منفی را آماده کنید که آنها را در تنظیمات استفاده کنید. کلمات کلیدی منفی مواردی هستند که نمی خواهید با جستجوی آنها توسط کاربران ، تبلیغات شما به اشتباه به نمایش در آیند.
  • به جای مخاطبینتان بنشینید نه به جای خودتان. اینگونه می توانید با حس یک آنها ، کلماتی که ممکن است برای پیدا کردن شما در ذهن آنها نقش ببندد را پیدا نمایید.
  • کلماتی را انتخاب کنید که در وب سایت و صفحه فرود شما نیز وجود دارند و در وب سایتتان به طور خاص روی آنها مانور داده اید.





بازگشت به لیست مطالب


مطالب مرتبط (احتمالاً این موارد نیز مورد پسند شما خواهند بود)