ویژگی های یک صفحه فرود خوب

صفحه فرود (Landing Page) به صفحه ای در وب سایت شما گفته می شود که کاربران با کلیک بر روی تبلیغ شما وارد آن خواهند شد. کیفیت صفحه فرود یکی از مهمترین عوامل تأثیر گذار در رتبه کیفیت (Quality Score) و به تبع آن رتبه تبلیغ (Ad Rank) به حساب می آید. بنابراین لزوماً با یک کمپین پر هزینه در ادوردز نیز نمی توانید به آنچه به دنبال آن هستید برسید و باید بر روی سایر فاکتورهای تأثیر گذار نظیر کیفیت صفحه فرود نیز دقت داشته باشید.
برخی از عوامل مهم در بهبود کیفیت صفحه فرود و تجربه های ناشی از آن (Landing Page Experience) را در اینجا بیان می نماییم :
برخی از عوامل مهم در بهبود کیفیت صفحه فرود و تجربه های ناشی از آن (Landing Page Experience) را در اینجا بیان می نماییم :
- تهیه و استفاده از محتوای جدید (کپی نشده) ، مفید و مرتبط با محتوای تبلیغ
- ارائه محتوای شفاف و صادقانه که باعث جذب بازدیدکنندگان شود
- ایجاد شرایط راحت برای انتقال کاربران بین صفحات مختلف (Navigation)
- تشویق کاربران به گذراندن زمان بیشتری در وب سایت از طریق تکنیک ها و محتوای گوناگون
بازگشت به لیست مطالب