چرا تبلیغ شما در نتایج جستجوها نمایش داده نمی شود

اگر کمپین تبلیغاتی خود را در Google AdWords راه اندازی کرده اید ، باید بدانید که در شروع به کار کمپین و یا پس از هر بار اعمال تغییرات بر روی برخی از تنظیمات نظیر کلمات کلیدی ، کمپین شما نیازمند بازبینی توسط متخصصین گوگل خواهد بود. بنابراین اگر در حال حاضر کمپین خود را در نتایج جستجوها نمی بینید ، شاید یک دلیل آن همین موضوع باشد.
* این موضوع را نیز مطالعه کنید : بررسی جایگاه واقعی تبلیغات شما در ادوردز
علاوه بر آنچه که در بالا گفته شد ، عوامل دیگری نیز ممکن است در عدم نمایش تبلیغ شما در گوگل سهیم باشند :
* این موضوع را نیز مطالعه کنید : بررسی جایگاه واقعی تبلیغات شما در ادوردز
علاوه بر آنچه که در بالا گفته شد ، عوامل دیگری نیز ممکن است در عدم نمایش تبلیغ شما در گوگل سهیم باشند :
- کاهش یا اتمام بودجه کل کمپین
- کاهش یا تمام بودجه روزانه کمپین
- تعیین نرخ هزینه کلیک (CPC) پایین تر از حد مجاز برای نمایش کلمات کلیدی
- استفاده از کلمات کلیدی با کیفیت پایین یا ارتباط کم با کمپین
- عدم دستیابی به رتبه کیفیت (Quality Score) کافی با توجه به عوامل تأثیر گذار در رتبه تبلیغ (Ad Rank)
- عدم تعیین مناسب تنظیمات کمپین نظیر موقعیت مکانی ، زمان ، زبان و ...
- وجود رقبای قدرتمند در ادوردز و کم بودن اعتبار کمپین نسبت به آنها
بازگشت به لیست مطالب