مطالب آموزشی تبلیغات کلیکی گوگل AdWords

چرا تبلیغ شما در نتایج جستجوها نمایش داده نمی شود

چرا تبلیغ شما در نتایج جستجوها نمایش داده نمی شود


اگر کمپین تبلیغاتی خود را در Google AdWords راه اندازی کرده اید ، باید بدانید که در شروع به کار کمپین و یا پس از هر بار اعمال تغییرات بر روی برخی از تنظیمات نظیر کلمات کلیدی ، کمپین شما نیازمند بازبینی توسط متخصصین گوگل خواهد بود. بنابراین اگر در حال حاضر کمپین خود را در نتایج جستجوها نمی بینید ، شاید یک دلیل آن همین موضوع باشد.

* این موضوع را نیز مطالعه کنید : بررسی جایگاه واقعی تبلیغات شما در ادوردز

علاوه بر آنچه که در بالا گفته شد ، عوامل دیگری نیز ممکن است در عدم نمایش تبلیغ شما در گوگل سهیم باشند :
  • کاهش یا اتمام بودجه کل کمپین
  • کاهش یا تمام بودجه روزانه کمپین
  • تعیین نرخ هزینه کلیک (CPC) پایین تر از حد مجاز برای نمایش کلمات کلیدی
  • استفاده از کلمات کلیدی با کیفیت پایین یا ارتباط کم با کمپین
  • عدم دستیابی به رتبه کیفیت (Quality Score) کافی با توجه به عوامل تأثیر گذار در رتبه تبلیغ (Ad Rank)
  • عدم تعیین مناسب تنظیمات کمپین نظیر موقعیت مکانی ، زمان ، زبان و ...
    • وجود رقبای قدرتمند در ادوردز و کم بودن اعتبار کمپین نسبت به آنها
به عنوان شخصی که در گوگل ادوردز تبلیغات کلیکی خود را راه اندازی کرده اید ، نیاز خواهید داشت تا به طور مستمر موقعیت کلمات کلیدی خود و نیز گزارشات دریافت از کمپین را بازبینی کنید و به موقع ، تمهیدات مدیریتی و بهینه سازی لازم را برای بهبود عملکرد کمپین اتخاذ و اعمال نمایید.



بازگشت به لیست مطالب


مطالب مرتبط (احتمالاً این موارد نیز مورد پسند شما خواهند بود)