مطالب آموزشی تبلیغات کلیکی گوگل AdWords

مزایای تبلیغات در گوگل نسبت به سایر روش ها

مزایای تبلیغات در گوگل نسبت به سایر روش ها


تبلیغات آنلاین به شما این اجازه را می دهد که محصولات و خدمات خود را به مشتریانی که واقعاً به دنبال آنها می گردند معرفی نمایید. در این روش بر خلاف سایر روش های تبلیغاتی نظیر استفاده از بیلبورد ها ، چاپ تراکت ، تبلیغات پیامکی و ... که نمی دانیم چه کسانی متوجه آنها خواهند شد و تبلیغات ما را مشاهده خواهند نمود ، و البته برای همین امر نیز متحمل صرف هزینه بسیار زیادی خواهیم گردید ، شما اجازه خواهید داشت تا مدیریت همه چیز را به دست گرفته و از نتیجه کار آگاه شوید.
به طور کلی استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل (Google AdWords) این مزایا را برای شما به همراه خواهد داشت :
  • هدف گذاری تبلیغات : شما می توانید تعیین کنید تبلیغات شما برای چه کسانی ، با چه زبانی ، در چه منطقه جغرافیایی ، برای چه سن و جنسیتی ، در چه زمانی و ... نمایش داده شود.
  • مدیریت بودجه تبلیغاتی : حداقل و حداکثر هزینه تبلیغاتی دست شماست. شمایید که تعیین می کنید برای هر کلمه کلیدی و هر تبلیغ چه میزان بودجه ای در نظر گرفته شود. به مرور زمان از بودجه کلمات کم ارزش خواهید کاست و به بودجه کلمات با ارزشتر اضافه خواهید نمود.
  • اندازه گیری میزان موفقیت : ابزارهای گزارش گیری ای که در اختیار خواهید داشت ، به شما این امکان را می دهند که از میزان موفقیت یا عدم موفقیت کلمات کلیدی و تنظیماتی که بر روی کمپین خود اعمال نموده اید آگاه شده و از آنها برای بهبود کمپین استفاده نمایید.
اگر تا کنون هزینه های زیادی را برای تبلیغات مختلفی پرداخت کرده اید ، حداقل یک بار نیز تبلیغات کلیکی گوگل را امتحان نمایید تا از این تجربه شیرین نیز بهره مند شوید.



بازگشت به لیست مطالب


مطالب مرتبط (احتمالاً این موارد نیز مورد پسند شما خواهند بود)