مطالب آموزشی تبلیغات کلیکی گوگل AdWords

بررسی جایگاه واقعی تبلیغات شما در ادوردز

بررسی جایگاه واقعی تبلیغات شما در ادوردز


اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تبلیغات در Google AdWords را آغاز کرده اید ، حتماً تمایل دارید تا بدانید جایگاه واقعی تبلیغات شما در هر لحظه در کجای صفحات نتایج جستجوهای کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین احتمالا اولین کاری که خواهید کرد ، انجام جستجوی کلمات کلیدی است که در کمپین خود آنها را تعریف کرده اید. از سوی دیگر برای اینکه از اعتبار و شارژ کمپین شما کاسته نشود ، با دیدن لیست نتایج جستجو ها و البته تبلیغ خودتان ، بر روی آن تبلیغ کلیک نخواهید کرد. نکته مهم اینجاست که اگر چند باری این روال را تکرار نمایید ، گوگل به صورت هوشمندانه دیگر تبلیغ ادروزد شما را به خودتان نمایش نخواهد داد زیرا احساس خواهد کرد که آن تبلیغ از کیفیت خوبی برخوردار نبوده است که شما بر روی آن کلیک نکرده اید. البته جای نگرانی نیست ، زیرا تبلیغ شما برای دیگران حتماً به نمایش در خواهد آمد.
حال سئوال اینجاست که برای حل این مشکل باید چه کرد ؟
برای این منظور ، گوگل سرویسی را راه اندازی کرده است که محیط جستجوی کاربران و نمایش نتایج را شبیه سازی می نماید ، بدون اینکه در انتظار کلیکی باشد و یا کلیک نکردن شما تأثیری روی آن بگذارد. به این محیط در اصطلاح Google Ad Preview Tool می گویند. در این محیط قادر خواهید بود تا نه تنها نتایج جستجوها را به همان شکل واقعی که هستند مشاهده کنید ، بلکه می توانید جستجوها را بر اساس کشور محل استقرار بازدیدکنندگان ، نوع دستگاه آنها و زبانی که بر روی سیستم آنها فعال است نیز تنظیم نمایید.
بنابراین از این پس نیاز دارید تا آدرس ابزار پیش نمایش تبلیغات گوگل (http://google.com/AdPreview) را در مرورگر خود به عنوان یک Bookmark داشته باشید. البته فراموش نکنید که این سرویس به دلیل تحریم های بین المللی برای ایران مسدود است و برای مشاهده آن می باید از ابزارهای عبور از فیلتر استفاده نمایید.



لینک مرجع

بازگشت به لیست مطالب


مطالب مرتبط (احتمالاً این موارد نیز مورد پسند شما خواهند بود)